Expertise wanneer je het nodig hebt
Los lopende vraagstukken op en investeer in de kennis van je eigen team.

Open een ticket voor onze specialisten
Los doorlopend concrete analytics-vraagstukken snel op. Maak een ticket aan om je te laten adviseren door een senior analytics-specialist.

Ontwikkel de kennis van je eigen team
Je eigen team voert het advies uit, terwijl wij ondersteunen. Zo bouw je zelf kennis op binnen je team.
Use cases
Hoe wij je team kunnen ondersteunen

Issue-diagnose & oplossing
Problemen met GTM of GA4? We diagnosticeren het probleem en helpen je met een concrete oplossing.

Uitbreiding implementatie
Oplossing aandragen voor uitbreiding van bestaande implementatie met nieuwe functionaliteit.

Nieuwe implementatie toetsen
Laat je plannen voor een nieuwe implementatie reviewen.
Sanity-check implementatie
Review van bestaande implementatie om problemen te identificeren voordat ze impact hebben.
Ontwerp cookieconsent oplossing
Design en implementatie-advies voor een privacy-vriendelijke consent oplossing.
Privacy compliance checks
Controleer of je analytics implementatie voldoet aan de geldende privacy wetgeving.
Hoe het werkt
Simpel en transparant
Kies een plan
Selecteer het support plan dat past bij de behoeften van je team. Credits zijn flexibel inzetbaar voor verschillende support activiteiten.
Maak een ticket aan
Dien je vraag of probleem in via ons ticket systeem. Voeg alle relevante context toe zodat we je snel kunnen helpen.
Ontvang deliverables
Krijg concrete oplossingen, rapporten en instructies die je direct kunt toepassen.
Concrete deliverables
Voorbeelden van wat je concreet van ons ontvangt
Issue diagnose
Analyse van een probleem en oorzaak
Code snippet
DataLayer events en implementatie code
Uitbreiding tagplan
Toevoeging op bestaande documentatie
Developer briefing
Technische instructie voor developer
Configuratie instructie
Step-by-step setup instructies
Loom-walkthroughs
Korte video met uitleg
Ondersteunde tools
Expertise in de belangrijkste analytics-tools





Wat is support?
Wél
- •Deskundig advies binnen handbereik.
- •Uitzoeken van complexe issues.
- •Aandragen van concrete oplossingen.
- •Suggestie voor aanpassing klaarzetten in test-workspace/omgeving
- •Maandelijks op/af-schalen
Niet
- •Volledige implementatie. Zie daarvoor: oplossingen.
- •Structureel beheer van implementaties
- •Aanpassingen doorvoeren in productie-omgevingen
- •Deelname aan stand-ups/sprints (bureau of eindklant)
- •Resultaatgaranties
Eerste reactie binnen 24 uur (werkdagen).
Oplevering van deliverables in overleg. Meestal binnen 1-5 dagen.
Pricing
Kies het plan dat bij je past
Incidentele ondersteuning
- 4 Tickets per maand*
- Deskundig advies binnen handbereik.
- Ideaal voor incidentele vragen.
- Reactie binnen 24 uur
Doorlopende ondersteuning
- 8 Tickets per maand*
- Deskundig advies binnen handbereik.
- Ideaal voor doorlopende vragen.
- Reactie binnen 24 uur
Bureau ondersteuning
- 12 Tickets per maand*
- Deskundig advies binnen handbereik.
- Ideaal voor bureaus.
- Reactie binnen 24 uur
Veelgestelde vragen
Aan de slag
Vertel ons over je situatie, we nemen binnen 1 werkdag contact op